Mijn AsserPas/AsserGastenPas is defect wat nu?
Als een parkeerpas defect is, kun je een nieuwe pas aanvragen via:
De Stadsparkeren app
Klik op “Mijn parkeerpassen”, Kies vervolgens voor “Parkeerpas toevoegen” en “Nieuwe pas aanvragen”.
Selecteer de gemeente waarvan je de pas wilt ontvangen of kies voor een algemene Stadsparkeren pas (overige gemeente).
Kies voor verder en je ontvangt de melding “Parkeerpas aanvragen gelukt”.
Mijn Stadsparkeren.nl
Klik op “Mijn passen”. Kies vervolgens voor “Nieuwe pas aanvragen”.
Selecteer de gemeente waarvan je de pas wilt ontvangen of kies voor een algemene Stadsparkeren pas (overige gemeente).
Je ontvangt de melding “Parkeerpas aanvragen gelukt”.
Goed om te weten:
- Controleer altijd voor het aanvragen van een nieuwe pas of de defecte pas daadwerkelijk defect is of dat de koppeling met het kenteken niet klopt. Kijk hiervoor op de app bij “Mijn voertuigen” of “Mijn parkeerpassen”. Op Mijn Stadsparkeren controleer je dit bij “Voertuigen” of “Mijn passen”
- De aanvraag wordt binnen 2 werkdagen verwerkt en de pas wordt naar het adres van de Hoofdgebruiker verzonden.
- Alle passen zijn landelijk te gebruiken voor Stadsparkeren.
- Er kan maximaal 1 parkeerpas per keer aangevraagd worden.
- Ook een OV-chipkaart kan worden gekoppeld.